poniedziałek, 10 lutego 2014

Prolog !

Hej jestem Violetta mam 17 lat , mam wspaniałego , boskiego , słodkiego ,przystojnego , utalentowanego muzycznie i kulinarnie ........... chłopaka na świecie i najlepszych przyjaciół na świecie , musiałam się z nimi pożegnać bo musiałam z Angie przylecieć do Niemiec bo tu jest moja babcia i mieszkała ona z moim jakimś wujkiem którego nie znałam , dobra nie dosyć że mama i tata umarli to jeszcze babcia zmarła na szczęście miałam przy sobie ciotkę , wspaniałych przyjaciół i idealnego chłopaka . Jak na nie lubię pogrzebów , ale na ten musiałam iść .. Jestem z Angie w samolocie , w końcu wracamy do Buenos Aires , jak ja kocham to miastooooo ! < 333333333333333333333333333333333333333333333333 ! mam tu tyle wspomnień z Leonem i przyjaciółmi . Tak długo pisałam że już prawie lądujemy :)











.................................................................................................................................................................... 

jak się podobało za godzinkę będzie I rozdział :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz